Bad och åter igen ett bad



Igår blev de Lögdö för oss med alla barnen + mamma och lillebror . Det var ju sånt kanonväder under hela dagen så vi tyckte ett dopp var precis vad man behövde .
Visade sig ta lite längre tid än väntat att komma iväg så när vi väl kommer fram då börjar de mullra ordentligt och stranden blir snabb tom . Jomenvisst , de är ju åskan som gör oss sällskap såklart!
Men eftersom vi gett oss f*n på att bada så ignorerar vi mullret för den var inte precis över oss och vädret var ännu okej..
Med de så hinner vi vara där en bra stund och alldeles lagom till att vi klätt om och börjat torka så kommer världens soöregn och slår ner över oss , så de var bara att packa fortare än fort och ta sig till bilen.
Utan lycka!
När vi väl kommer till bilen så är vi dyngsura på nytt allihopa Haha ! Så jaaa , vi fick ju svalka oss iallafall ; )
Den enda som klarade sig någorlunda torr var den lille herrn i sällskapet .

I övrigt så hade vi kul så länge det varade : )
Jag,Evelina och Alex plaskade omkring men Teus tyckte nog vattnet var för kallt för han tog bara ett snabbt dopp sen låg han på stranden med pappa och mormor och åt kaka.

Hur som helst , skyndade hem från allt badande för att slänga på oss första bästa plagg så vi kunde köra barnen till örnen och handla i timrå för en sen middag med film .
Älsklingen kockade ihop kinagryta och ris . Kanongott !!
Så idag blir de rester vill jag lova,mums!

Jag slocknade på soffan till filmen så jag ska väl se slutet sen innan vi lämnar igen den ,
men nu ska jag fika och sen ringa evelina och höra om vi ska hämta dom och hitta på nåt ihop : )

Seee yaaa !


Kommentarer
Postat av: Frida o Micke Lidén

hoppas allt går bra idag :-) vi får ses när du orkar med!!!

2009-08-11 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0