Lidén vs Lidén ;o)



Ja igår hade vi en kanondag ihop med Frida,Micke och lille Joel .
Pojkarna fick plaska i "fågelbadet" Haha ! Världens minsta babypool vill säga , men det gick nog ingen nöd på dom för dom verkade trivas trots att Teus skvätte vatten fulla ansiktet på Joel och busade på. Joel däremot fick verkligen "smak på nallepuh-poolen" för han var mest intresserad av att försöka äta på den ;D

Efter badet tog jag och Frida en prommis med pojkarna för att se om dom skulle somna en stund och under tiden fick karlarna jobba på sina kockar talanger .
Kom tillbaka och käkade tillsammans , dom minsta inspekterade varandra och vi fick oss ett gäng goda skratt under dagen : )
Barn är för Härliga !

Tog med dom ut och gungade lite och sedan fick dom klättra i träd med sina pappor ; )

Dagen var lyckad och vädret var ju verkligen på våran sida .
Vi har aldrig använt våran uteplats så mycket som igår och man undrar ju varför egentligen..
Detta får vi göra om snart igen : )

Idag bär det av till mamma och pappa för bad i en aning större pool hehe , blir väl pappa och älsklingen som doppar sig . Själv tror jag fortfarande vattnet är rätt kallt där i så jag fegar nog ; ) 
Tänkte grilla ihop och ta vara på solen !

Slänger in några bilder från gårdagen också , som vanligt är de bara att klicka på bilden för förstoring




Mamma & Teus
Joel och Teus i badet
Hårdingen Joel i vagnen
Tean i poolen (haha)
Pappa Micke , Mamma Frida Barnen och Jag


Här kommer mina favoritbilder från dagen


Fina Joel
Joel igen : )
Åsså våran Guldklimp ♥


Mamma&Teus-bilderna från stadsfesten i Härnösand








Obeskrivlig kärlek !






Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Åh vad fina bilder :-) Jag längtar till vi får dem!!!!! Men vi får ses när du piggnat på dig efter op! Det var jättemysigt och träffas ju, så kul att få se våra små växa upp tillsammans, ju äldre de blir, ju mer utbyte lär de ha av varandra, men vi har ju härligt utbyte av varandra med :-) Joel sov som en stock på vägen hem kan jag lova! Vår kompis vi träffade på promenaden kom rusande idag utanför oss i lekparken och körde samma procedur med Joel, tror inte kompisen kännde igen oss, men Joel skrattade när nappen rycktes ur osv även idag :-D

2009-08-07 @ 19:07:28
URL: http://fridaliden.blogg.se/
Postat av: pappa tomas

vad fina ni är mina älsklingar :-)

2009-08-07 @ 19:26:25
Postat av: Mormor

ÅH de är ju mommos solstrålar vilka härliga bilder,dom vill mormor ha:)puss och kram min vackra dotter

2009-08-07 @ 19:34:59
Postat av: malin

snygga ni är, du och teus! :D

vad är det du ska opereras för, gums?

2009-08-09 @ 19:20:59
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: dess

OJ vad stor han blivit! Hoppas allt är bra med er!

2009-08-16 @ 15:55:16
URL: http://dessthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0