La la la la la



Igår vandrade jag och Teus bort till mamma en sväng , vi skulle gå med vovvarna.
Men när jag kom dit höll hon precis på med middagen så då blev vi också bjudna såklart,men eftersom jag inte var särskilt hungrig så blev de bara Teus som käkade . Han smaskade på med gräddstuvad pytt och av hans aptit att döma så var de nog en riktig succé : ) Efter de fick han lite dessert och sen spraka de fint i brallan :P

Började vår dog-walk med en tur till affären för att handla några småsaker och sedan bar de iväg till dagisbyn , där ringde vi efter pappa som kom med videokameran och filmade och knäppte kort . Teus åkte rutschkana , gungade och lekte i sanden och hade allmänt roligt . Han hittade även en golfklubba i plast som han verkade uppskatta så vem vet kanske är de nästa Tiger Woods man har här hehe ...

Kommer massa bilder från dagen i ett senare inlägg : )


Idag ha vi inte gjort så värst mycket däremot , men har några små ärenden att ta itu med så när lillhjärtat vaknar blir de en tur mot byn . Efter de vette sjutton vad man ska hitta på

Nu tror jag att jag ska göra mig en macka iallafall , men höres senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0