12:e december



Vi har avnjutit god tacos och just nu sitter Alex och ser film , dom andra två barnen leker efter bad .
Teus springer runt i pyjamas och sin nya morgonrock som han fick när han fyllde år och ett par mockasiner , han är så enormt fin :o)

Vi har planerat för filmkväll ihop , blir nog riktigt mysigt .
Tror att de snart är dags för lilleman att lägga sig , men just nu är han och evve upptagen med pussel ;o)

Så jag ska nog duscha av mig lite snabbt och sen åker ostkrokarna fram på bordet och soffläge ska intas omedelbart och jag tänker bara koppla av ordentligt !

Blir flytt för oss nu , ingen lång flytt direkt haha . Men känns lite struligt eftersom den ska bli av i mellandagarna . Knepig tid på året att packa ner och packa upp .
Och samtidigt ska man hinna slappna av och försöka ha en trevlig jul och nyår ihop också , så stressfri som möjligt ;o)

Äh , de löser sig . Är så nöjd över tanken på en större lägenhet så de kan jag leva med !
Från en tvåa till en fyra , Yes !


Nu ska jag duscha av mig och sedan mysa med resten av familjen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0