17:e December


Går verkligen lång tid mellan mina inlägg nu , men dagarna har så mycket att erbjuda .
På gott och ont så bloggen blir inte särskilt prioriterad för tillfället .

Så mycket runtomkring med juletider , flytt och massa saker som ska ordnas så man kan få pusta ut någon gång .
Och sen har man ju grabben Bus som håller igång en från morgon till kväll ♥

I helgen skulle man väl ha gett sig iväg för lite julklappshandling , men maten tror jag att vi väntar tills måndag med att handla . Känns som de blir stressigt nog med allt som ska göras annars . .


Nu ska jag ta och se klar filmen jag somnade ifrån igår och hoppas att ja håller mig vaken denna gång ;o)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0