19:e December



God morgon , god morgon !

Här är det en ganska pigg mama som är på gång ;o)

Somnade , som jag alltid gör nu förtiden , på soffan igår framför en film . Klockan var nog inte mer än strax efter22 då jag stängde mina två blå för natten . Vilket är rätt tidigt för mig som lyckades vända på dygnet totalt ett tag !


Idag tänkte jag (om de inte är för kallt) slänga lilleman i pulkan och ta med honom och pappsen ut på en liten familjeprommenix . Ta med några goda smörgåsar och gärna varm choklad att smaska på . Dagarna har varit så enormt jäktiga från morgon till kväll att de kan vara jätteskönt att komma ut och göra något ihop bara vi tre :o)

Sen bär de väl av hemåt för lite boring reality igen , de vill säga att jag måste spendera lite tid i tvättstugan .
Men efter en dags mys med älsklingarna så får man nog ny energi ;o)
Tror min mamma skulle komma förbi och tjuva lite tvätt tid också så då kan man få tiden att gå lite fortare på de viset också . En massa surr , surr , surr ;o)

Nu ska jag ta med mig lilleman till köket , frukostdags ju :o)



♥Mamma&Teus ♥


(Onödig info , men de tog mig nästan en timme att skriva detta inlägg.Hmm , ibland undrar man ju om man va född till sengångare)
;o)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0