1:a December



Och jag och Teus har en chokladkalender vi delar på ;o)

Jaja , jag är superbarnslig , men det är något speciellt med den där jäkla kalenderchokladen :D Så Teus fick öppna första luckan förut sen delade vi på innehållet ;o)
En liiiten bit gotta kan han väl ändå också få unna sig ..


Åt tacos idag , inte direkt någon decembermiddag kanske , men för att jula till de lite så serverades de julmust till maten .
Blev en väldigt lyckad stund vid middagsbordet , tända ljus , lite dämpad musik och en son som var på kalashumör ! Bjöds på många skratt
Skönt med såna stunder också :o)


Tänk att de idag bara är en vecka kvar till Juniors 1-årsdag !
Håller på kikar runt bland olika motivtårtor och har hittat 2 stycken som jag fastnat lite extra för .
Ska även iväg och fixa med både födelsedagspresenter och julklappar åt den lille herrn . Åkte ut på birsta igår med bror och då fick jag med mig iallfall en body,ett par jeans och en dress . Men fattas fortfarande några fler grejer på listan , sen ska de ju handlas lite "roligare" saker också .
Måste in på Barnens Hus och Toys´r´us bland annat .
Har till och med skämt bort mig med shopping åt mig själv , välbehövt !

Ja men de känns som de finns lite att göra , fixa för både kalas och jul ju :o)
Klappar , mat , tårtor , bak m.m


Nu ska jag återgå till mina saffranssnäckor och must och kramas lite med älsklingen ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0