3:e December



Känner ingen vidare blogglust , men ska försöka få ner några rader ändå ;o)

Var ut på birsta igår med emfaan för att byta lillemans skor . Det slutade med att jag gav upp och fick istället med mig ett par fina inneskor åt honom . Så imorgon när jag och Frida beger oss ut dit för lite shopping så ska jag kika vidare .

Ser ut som de blir en flytt för oss, inte helt fel med en fyra inte :D
(Eller 3,5 )
Men de är en fyra för mig :o)

Just nu håller lilleman på att dansa för fullt och gubben fixar med maten . Doftar riktigt gott inifrån köket så jag hoppas de är matdags snart

Näe , jag ska dansa mig in i köket med Teus nu och se om pappa är klar





UNDERBARA UNGE !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0