När lillan kom till världen ...



Och de gjorde hon idag !

Grattis till emelie och magnus som idag blev föräldrar till en liten tösabit :o)

Ser framemot att få komma och snusa på bebis ;o)
Massa lyckönskningar till familjen !

************************************************************


Blir så bebis sjuk så de dröjer väl inte länge förrän man har en till på gång själv också hihi , om pappan i familjen fick bestämma skulle vi ha ett helt dagis här hemma Haha !
Ja man vet aldrig , härligt med ungar :D

Idag fick vi nycklarna till våran nya lägenhet , så nu är de dags att köra igång på allvar med denna flytt .
Vill bara få in alla grejer där så man får sätta igång med pysslandet och bonandet .
Sånt gillar jag :o)

har en känsla av att de blir några turer på birsta framöver för nya mattor,gardiner,prydnadssaker,sängkläder ja you name it ! Jag är en aning shopoholic när chans ges haha

näe nu måste jag återgå till min (för tillfället) stressiga tillvaro !

Ciao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0