Söndagkväll


Helgen har passerat förbi riktigt fort , kan bero på att jag försökt sova så mycket som möjligt pga huvudvärken . Även vårat lillhjärta har sovit mycket och varit allmänt dåsig efter sprutan . .
Idag har vi mest myst på soffan tillsammans och nu tänkte jag strax smyga ut i köket och blanda dippen så blir de chips och film sen : )

Trött på de trista vädret nu !
Är sommaren redan slut ?


Känner för att åka iväg med la familia för lite grillning och fiske någon dag , skulle vara superkul att göra nåt sånt ihop .


Hmm,mest trött nu så jag tror jag ska ta itu med dippandet istället ; )


Våran guldklimp !



(klicka på bilden för förstoring)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0