Åh vad jag är braaaa ! :o)



Ja man får klappa sig själv på axeln ibland faktiskt ;o)

Nu har jag tvättat,tvättat och tvättat . Och äntligen är jag klar med det som skulle göras !
Har bäddat rent i sängarna,vikt och lagt in tvätten i garderoben . Städat och donat på här hemma så nu jäklar är allting klart :o)

Tog längre pass än tänkt så att mamma kunde komma bort och tvätta också , stackarn har ju en torktumlare som strejkar


Nu närmast ska jag tvinga min andra halva att fixa bilderna på datorn åt mig så hoppas jag kunna bjuda på lite pics sedan

Och ätaaa , jag är så hungrig nu . Har varken fått i mig frukost ,lunch eller middag än . Bara Teus som ätit för jag har haft en sån konstig känsla i magen så de har inte gått.Tror de beror på stressen !
Och Tomas har ju varit ute och käkat med stora barnen så de är väl dags för mig att få i mig något också .

Seee Yaaaa ! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0