Glad Fars-Dag Pappa :o)


Ja en kanondag har det varit , vi har ätit gott och haft enormt trevligt ihop allesammans :o)

Just nu sitter jag och älsklingen och ser film , men eftersom de ska vara reklam och nyheter emellan så kladdar jag ner några rader här under tiden .

Som sagt så har vi haft en bra dag , supergod mat och tårtor m.m . MUMS! :D Och en massa skratt !
Har även varit ute och gått en stund
Skönt när de för en gångs skull inte regnar på en

Känner mig på strålande humör trots att jag misstänker att min mens är på g .
Den är verkligen något som får hela mig ur balans nu för tiden , förut var de den kraftiga värken som kom och lite humörsvängningar hit och dit som man fick stå ut med .
Men efter att jag satt in en kopparspiral så är de verkligen ett riktigt elände !
Fruktansvärda blödningar och hormoner på topp vill jag lova . I vanliga fall brukade jag ha min mens i kanske 5 dagar , men sist blödde jag extremt mycket i 2 veckor !!
Så denna ska ut genast och ersättas med en hormonspiral , eller om jag kanske väntar ett tag med att introducera något nytt knas till min kropp :o/

Kopparspiral rekommenderas ej !

Nog om min menstruation nu ;o)

Ska återgå till mys på soffan med hjärtevännen min istället♥

Älskar Dig och Vår vackra son mest på hela jorden :o)


Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Då får vi vara motpoler för kopparspiral är det bästa jag någonsin haft, men vi är unika och våra kroppar reagerar olika på saker och ting, jag stoppar aldrig i mig den minsta hormon vare sig i spiral eller pillerform eller sprutor så jag avgudar kopparspiralen :-D men nog om det, vi hade en härlig fars dag vi med med mickes pojkar på besök i helgen :-)

2009-11-09 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0