Lilleman sover middagslur



Och själv sitter jag här och lyssnar på Sivert Hoyem ( Madrugada)
Såååå jäkla underbar röst !

" Only when youre gone " Är en stor favorit ♥

Dagen har varit underbar hittills , jag och Teus klev upp runt 08 och myste en stund med leksaker och barnkanalen . Sen tog vi och åt frukost ihop , efter de blev de ett bad för mammas pojke . Han plaskade på ett tag och sen när han tröttnat på de så fick han kliva upp och ta på sig sin nya fina kläder . Så han är riktigt helgsfin :o)
Mamma passade också på att duscha av sig och sen lekte vi lite till . Blev mellis och sen dansade vi tills lilleman bestämde sig för att han skulle vila en stund .

Så jag ska väl ta och göra mig iordning för dagen jag också nu när han ändå ligger i sängen och snarkar ;o)
Fått inbjudan att käka med mamma och pappa idag . Får se om man tar vagnen och rullar bort dit sen då och umgås lite . Eftersom pappa jobbar borta hela veckorna så kan de ju va kul för både han och Teus att ses när han väl är hemma .
Mycket mer än så ha ja väl inte att tillägga just nu , ska dra igång min favoritlåt igen och fixa till mig en aning sen är jag redo att möta världen jag också ;o)

MITT ALLT !


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud så fin han är :D Riktig Ögongodis :D

2009-11-21 @ 20:36:22
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Anni

Han är verkligen jättefin :)

2009-11-22 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0