Så var de fredag ännu en gång


Men inte vilken fredag som helst , utan "Fredagen den Trettonde"
Tror för övrigt de är typ för tredje gången de här året ?


Gossen busar just nu för fullt och jag ska snart ta och fixa iordning frukost åt oss .

Sen diska,dammsuga,skura och bädda för att runt 11 börja bege mig mot timrå , jag och Teus ska nämligen träffa Frida och Joel idag :o)

Våra pojkar ska få leka och vi mammor kommer väl ha för fullt upp att jaga efter dom för att hinna ens ta en kaffe Haha !
Dom har ju båda blivit såå stora så nu är dom ju överallt !

Tror hur som helst de kommer bli jäkligt trevligt :o)

Så nu ska jag väl sätta igång med de som ska göras  för klockan närmar sig redan halv nio !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0