YEEEEEEEEEEES :o)



Jag är totalt jävla superlycklig idag ! (Ursäkta mitt språk) Men jag är verkligen uppe i de blå ! :o)

Hade tänkt mig en tur ut på birsta idag , men de får nog bli imorgon istället , sen blir de hem och "julstyla" lite haha

Ska sätta mig ner och göra en lista över alla to-do´s samt planera inför en liten killes stora dag ! Mammas underbara grodbarn fyller ju 1 år :o)
Och då ska det såklart firas ordentligt ♥

Vad mer ? Jo , jag var sugen på en flytt . Men det känns som om de kanske blir lite väl kaotiskt att försöka sig på en flytt inom så kort tid (1a December). Dock är lägenheten en 3,5 vilket jag hade ÄLSKAT att plantera mig i .
Fast om jag håller ut till den första mars så har jag en 3a som väntar på mig då istället och flytten blir inte lika stressad
Meen , nu ska ju morfar och mormor skicka upp alla möbler till lillemans kommande rum som han ska få och dom tar inte lite plats så då måste jag arrangera så jag har någonstans att ställa dom i väntan på flytt om några månader ..
Försöker väga för och nackdelar hela tiden , men de är inte lång tid kvar för att få fram ett beslut heller så de snurrar ju bara runt inne i bikupan ;o) Haha !
Får sätta mig ner med karln och diskutera igenom de där ordentligt , ett beslut ska jag ha senats imorgon för i så fall får jag tänka om i min julshopping också eftersom de då blir en helt annan lägenhet att fixa och dona i .
Fy så jag går an med detta nu .

Nej nog om de på en stund , jag ska yra vidare in mot köket och fundera ut vad dagens middag ska bli istället .
Känner mig oerhört sugen på fisk ! Och gärna stekt potatis .. Jaja , vi får se vad som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0