Fredag ..



Märkligt , var de inte fredag igår ??

Jag vet inte hur de går till , men veckorna känns alldeles för korta nu för tiden .
Ny vecka hit,ny vecka dit .. Ja man blir nästan snurrig


Hur som haver så har jag varit väldigt huslig av mig dom senaste dagarna , för några dar sen så ställde jag mig och gjorde hemgjorda köttbullar . (Det är ju inget jag brukar göra ofta) Och sen igår var jag så ambitiös så jag stekte panncakes till och med (jag brukar föredra fläskpannkaka för mitt tålamod brukar i vanliga fall inte uppskatta långstekning)
MEN , jag tyckte de var riktigt ROLIGT . Och idag har jag tagit itu med ett och annat förövrigt , mest såna saker som man gör praktiskt taget dagligen , men ändå känns skönt att ha de gjort .
Jag började dagen lugnt med lite mys framför barnkanalen med Teus , sen åt vi frukost tillsammans och efter de bar de av på promenad .
Kom hem och bestämde mig för att baka , blev sockerkaka med kanel :o) Smidigt och såå gott !
Dammsugade,skurade,diskade medans pappa och Tean åt lite lunch/mellis?
Sen kröp jag runt på alla fyra med lilleman , våran nya favoritlek är nämligen jagis ;o)
Jag har nog aldrig hört han skratta så gott förut , han bara tjuter rakt ut när vi leker ! Och då gör de ju inget att mammas knän får ta lite stryk heller ;o)



Hann med en tur till affären också där de inhandlades lite smått och gott för helgen :o)
Ikväll tänkte jag vi skulle göra lite toast till Idol och sen finns de chips och ostbågar också , goott!

Nu har pappsen och Teus badat och jag ska passa på att mysa lite med lillhjärtat innan han vill lägga sig ,
han har ju börjat lägga sig så tidigt , redan 19.00
Visst,de är ju superskönt vissa kvällar .
Men på helgen vill man ju sitta uppe lite extra och mysa tillsammans :o)


Älskar dig mitt lilla tandmonster !

7 tänder har han min lilla krokodilunge :o)

Men de resulterar också i extremt mycket bajsblöjor och stundvis extra gnäll
Men vad spelar de för roll ??

DU är fortfarande världens bästa Teus och
mamma Älskar Dig mest på hela jorden !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0