En sockerbagare ...osv ;o)



Idag har jag och Teus bakat tillsammans , jag gjorde de mesta och han hjälpte till att slicka av sleven haha ;o)
Vilken assistent va?♥

Har ju självklart knäppt kort så dom ska bjuda på vid senare tillfälle !


Igårkväll åkte jag hem till emelie en stund för att droppa av presenter och surra bort några timmar , därav min inspiration till bak idag ;o)


Efter bak,middag och disk så kan ja inte påstå att man gjort så värst mycket . Har känt mig så laaat hela dagen!
Men lek och bus har vi hunnit med och Teus går allt längre sträckor åt gången :o) *superstolt*

Jag och lilleman åkte en sväng till stan med mamma förut också och när vi kom hem igen var de bara för pappa att byta blöja,borsta tänderna och lägga herrn som var jättetrött efter en lååång dag utan någon powernap alls .
Och han la sig så sent som 20 ikväll !
I vanliga fall slocknar han runt 19 . .
Igår var han också uppe och myste en stund längre än vanligt och mumsade krokar och drack pärondryck .
Man kan unna sig lite helgmys med mamma och pappa tycker jag :o)


Nu ska jag krypa upp i famnen på min älskling som ser något program om björnar på kulturkanalen eller vad de nu heter och njuta av mina och snusisens bakverk , delicious !





Gammal bild på mitt hjärtas lycka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0