Precis lunchat :o)



Ja nu har vi ätit lunch och jag har diskat ,
kände mig så ambitiös så jag stekte pannkaka och till de blev de sylt och nyvispad grädde :o)
Behöver jag tillägga att de var huuur gott som helst ? ;o)

Vet inte vad som flugit i mig , men är galen i pannkaka just nu . Har så många konstiga grejer för mig så om jag inte visste bättre skulle jag gissat på att jag var gravid igen . Har ett märkligt illamående som förföljt mig ett tag nu och sen mina humörsvängningar som drabbat mina nära och kära på sistone .
Ja , jag är ett "preggomonster" , men utan att vara på smällen . För som sagt , de borde vara nästintill omöjligt !


Nu funderar jag på att gå emot väder och vind och ge mig ut på en promenix trots regnet , känner för att röra på mig :o)


Senare tänkte jag även slänga in lite bilder om jag orkar


På återseende :o)

Och just de , glöm inte att det är "Kanelbullens Dag" idag . Blir väl bak senare också då , hyggligt gott med nybakade bullar och mjölk . Eller oboy som är mammas favoritblandning ;o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0