Storväxta kråkor i timrå ? ;o)



Idag blev de en rejäl promenad för mig och älsklingen , jätteskönt!
Och otroligt mysigt :o)
Teus , hjärtat vårat , tyckte nog också de var härligt att komma ut trots vädret för han halvlåg i sina nya täckisar och myste med fårpläden och där somnade han en bra stund ♥

På vägen hem fick vi se något vi inte förväntat oss iallafall , kom gåendes vid isladan (eon arena) och fick syn på en stor fågel som satt på en elledning . På håll så tyckte jag mitt spån att -"Titta Tomas,vilken jättekråka" , men när vi kom närmare så såg vi att de var definitivt inte en kråka som satt där utan de var en tjäder !
En tjäder på elledningen vid ladan ?!
Ja som sagt,de var ju inte väntat ..

Och jag som grämt mig över att vi inte tog kameran med oss ut fick ännu en anledning att muttra vidare om den där förbannade glömda kameran som låg hemma ;o)


Blev en tur på supermarket med mamma också och fick höra ett och annat som jag inte riktigt var beredd på , har inte smält de hela än utan är fortfarande väldigt chockad över dom hemska nyheterna .
Vet inte vad man ska säga heller
men jag älskar dig mamma !


Nu blir de film och extreeemt sen middag , tacos !

Lite mitt-i-veckanmys ;o)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Ja de va konstigt . Ha de bra:)

2009-10-21 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0