Smörgåstårta för heeela slanten ;o)

 

 

Ja de är verkligen tur att man gifte sig med en karl som trivs i köket ,
tror jag åt av smörgåstårtan både till frukost, lunch och middag haha !
Mamma fick med sig tårta hem till henne och pojkarna samt mia och falken som ja spenderade kvällen med fick också äta av den . Trots de så finns de fortfarande huuur mycke som helst kvar .
Finns typ en lika stor bit till som den på bilden så är de någon som känner sig sugen så kom förbi på en fika vet ja ;o)

Ja hua vad smarrigt !



Som jag skrev tidigare så kom emfaan förbi och vi hade en minst sagt supertrevlig kväll ihop !
Vi surrade på om allt möjligt och avslutade inte kvällen förrän runt halv tolv tror jag klockan var .
Vi hann med en tur till lekparken med Teus också , han var lite småtrött redan  när vi kom dit så i bilen på vägen hem så somnade han . sen var de praktiskt taget bara att bädda ner han för natten :o)

Följde med emelie hem på en guidad tur genom huset och jag tror nog dom kommer kunna trivas bra där .
Jag vill också flytta till hus ! :o)
Lilla bebis i magen växer och tar plats och de syns minsann , inte långt kvar nu gumman !


Blev så glad när jag vaknade och tittade ut genom fönstret idag och såg solen !
Så då packa jag ner mitt hjärtegryn i vagnen och sen traskade vi bort till mamma en sväng . Därifrån bar de av mot lekparken och Teus lekte i sanden och gungade massor . Han var på toppenhumör så de blev många skratt :o)
Dock så är han fortfarande lite krasslig så man får inte glömma något att torka näsan med ;o)

Just nu busar pappa och lilleman i badkaret och jag ska ta och förbereda med kvällsvällingen alldeles strax .
För när dom badat klart och smörjt in sig så är de sängen som gäller för minstingen här hemma .
Och då ska jag och älsklingen ha lite kvalitetstid för oss själva . Tänkte servera kycklingfilé och mysa på soffan framför den där nya serien som startar ikväll . "Överlevarna" hette den väl .
Man kan ju hoppas att det är nåt som är värt att se ,
så ska man väl se till att komma i säng efter de . Har ju en gosse som hoppar upp och ner i spjälsängen och kallar på "mmmaaaaaaammmmmaaaaa" allt mellan 06 och 07 på morgnarna ;o)
Fast sedan spelar de ju ingen större roll om de är mamma eller pappa som kommer till undsättning , bara han får kliva upp när han vill så är han nöjd hehe

men nu hör jag att dom ropar inifrån badrummet så jag ska väl gå och se efter vad dom har för sig


På återseende !




Hela min värld är Ni !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0