Läsare ?


Vet inte om de finns någon som kikar in här med förhoppningar om att jag ska ha lyckats uppdatera något längre , var ju bra längesen jag lyckades kladda ner någrea rader här . Men tänkte göra ett försök nu :o)

Dagarna fladdrar iväg med superfart tycker jag , det är full rulle från morgon till kväll. Även om man inte har något som helst bokat på schemat en dag så lyckad tiden ändå flyga iväg .
Det är både på gott och ont tror jag

Känns härligt att det är dags att sjunga in våren nu iallafall , har varit en tjatig vinter så jag ser verkligen fram emot SOMMAR !


Går i tankar om en ny familjemedlem också ,.. men jag vet inte . Det är ju extremt mycket jobb och jag har ju Teus att ta hand om , lille vilden våran :o) Ska kanske iväg senare och hälsa på den "tilltänkte".
En grabb på 3 år som heter Rex !
Vi får se hur de blir , det kräver en hel del tänkande och funderande innan man fattar något beslut .
Sen ska de ju "klicka" mellan alla parter också så att man känner att han verkligen hör hemma med oss . Väntar på att mamma ska höra av sig så jag får veta vilken tid vi kan åka bort och besöka herrn . Spännande !


I övrigt så är jag och Teus två snorkråkor , jäkla förkylning som vi åkt på :/
men men , som ipren reklamen säger : A cold is not forever ,
nej kanske inte men just nu känns de som att vi aldrig ska bli piggare :o(

Så de blir inte mycke till firande av sista april , möjligen att vi ska iväg och kolla på brasa sen . Men därefter blir de hem och bädda ner sig .

Imorgon är de min och hjärtats bröllopsdag också , antar att även den kommer firas lugnt.
Kanske i soffan med lite härlig kinamat och bra film . De duger för mig , de handlar inte om vad man gör utan vad man känner ändå :o)

Nu har jag bjudit på några rader här så nu bär de av mot köket för att snyta mig för 23293:e gången !

Ciao ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0