..............



Oj , vad jag är dålig på att blogga nu för tiden .
Det beror inte på att de inte händer någonting , däremot tvärtom .. Man hinner inte med och inspirationen ligger på noll .

Jag lever mitt liv genom facebook istället ;o) Haha !

Tragiskt , men liiite sant faktiskt


Var iväg för inhandling av mat igår på ica maxi , de följde såklart med tre par strumpor åt lilleman samt två par kalsipper och en munkjacka också ! och mammsen skulle väl också unna sig nåt.
Så jag köpte ett par nya gardiner som blev superfina i vårat vardagsrum , mycket nöjd :o)
Och även en bunt med doftljus ;o)

Blir ju till att åka in på birsta för storhandling av gardiner till så väl vårat sovrum och även till stora barnens rum . Teus har redan ett par kanonsnygga :o)
Sen vill jag ha nya mattor också plus lite fint att pryda väggarna med .. Ja åsså vill jag ha nya sängkläder , överkast och ja en hel massa mer ;o)

Ja de finns en hel del på min önskelista kan jag ju säga , men med ny lägenhet följer känsla för ny stil !
Och sen ska man ju liksom fylla upp alla rum också . Man fick ju helt plötsligt så himla stoooort ju .


Idag är de inge vidare varmt och mysigt ute och de ryktas om att de är bäst att hålla sig inne , dock ska jag iväg på byn en sväng . Men sen blir de snabbt hem till värmen igen och mysa med min lilla prins ♥

Träffade mina tjejor igår , vi surrade såklart alldeles för långt in på småtimmarna så idag var man lite smått zombieaktig när man skulle kliva upp . Men på nåt vis så känner jag mig ganska pigg nu . Tröttheten slår väl till hårt mot kvällen istället så jag kan nästan räkna med att sova sött efter melodifestivalen , för den får man ju inte missa ;o)

 




Kommentarer
Postat av: jossan

saknar lillebror <3

2010-03-11 @ 10:48:36
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0