Good morning sunshine =)



Ja då var en ny dag här och man är uppe och studsar runt , kul att se att solen faktiskt existerar . Jag började nästan misstänka att den bara var en gammal myt ;o)

Studentdags idag , får se om man tar sig iväg till Härnösand då
Jag önskar nästan att jag skulle ta studenten idag , vad roligt !

Imorgon är de skolavslutning också för de stora barnen här så då är de kyrkdags , hoppas de är lika fint väder då :o)

Ja nu får vi hålla tummarna för att sommaren kommer med sommarlovet , de känns som de snart är midsommar och sen tar de slut . Jag vill ha en låååång heeeet och häääärlig sommar :D


Nej vilket jäkla ordbajsande , nu ska jag och Teus käka frukost och klä oss sen bär de iväg bort till mammsen , jag har ju ingen telefon så måste se om hon kan hjälpa mig fixa en . Vore ju bra !

Bye bye !




Kommentarer
Postat av: Frida lidén

Ja detta illamående är mer än spännande, nu är jag sjukskriven veckan ut, får inte behålla någonting på jobbet trots medicin, hemma går det bättre när jag kan ta det lungt och sova när det behövs så även om jag mår mkt illa så får jag iaf oftare behålla käket hemma. Just nu känner jag mig mer sjuk än gravid så det måste vara en häxa i magen skratt¨Det är hyffsad skillnad mot när jag var gravid med Joel, då mådde jag Illa men inte så här så man är helt slut. Men skam den som ger sig, det går över snaaaaaart hoppas jag! Hoppas jag orkar på mina systrars skolavslutning ikväll iaf.Igår tvingade jag mig iväg på kvällen trots illamående till BSK och gick Tarzanstigen, Joel kämpade sig tappert runt med vissa omvägar :-D

2010-06-10 @ 08:41:54
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0