Shoppa Loss



Ja jag skulle verkligen behöva en vinstlott just nu för jag har såååå mycket jag vill/behöver handla , det är kläder och skor till prinsen , kläder och skor till mammi och pappi . Sen är de mängder av roliga saker på min "önskelista" .. Mindre nödvändiga saker som man ändå tycker är liiite viktigt ;o)
T.ex gardiner , sängkläder , mattor och lite inredningsprylar för att förgylla hemmet en aning ;o)

Ja jag vet , sånt får vänta .
För det som är prio ett just nu är att hitta ytterkläder och skor till JR då han snart ska börja på dagis och de då kan vara bra med dubbla uppsättningar .

Ska nog ta mig lite tid att kolla vad Tradera har att erbjuda senare ikväll då Teus lagt sig , finns ju möjlighet till fynd där :o)

Äh nu ska jag dra runt på dammsugaren en sväng och göra lite nytta istället för att hänga här ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0