Full Av Kärlek



Dagen började riktigt bra , mys mys mys !

Efter massa gos var de upp och hoppa som gällde . Teus fick gröt och vi fikade mackor .
Nu ser älsklingen klart filmen vi började kika på igår och lilleman kryper runt på golvet . Så medans de är lugnt tänkte jag passa på att snoka lite på nätet.

Ska iväg till timrå sen och handla lite.

Igår blev de en tur till vattnet , slog oss ner på en filt där å hade en familjepicknick : ) Välbehövd kvalitetstid bara för oss tre !

På kvällen fick jag massaor av blötpussar och kramar av min härliga son som låg på min bröstkorg och var kelsjuk.
Jag vet inte vad de var med pojken,men han var så go så de går inte med ord att beskriva.
Kanske har han saknat mamma när hon var på sjukhuset : )
Älsklingen min !

Jag kan inte se ett liv utan er,
ni är det bästa som hänt mig !

Tomas&Teus ♥

Älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar !

Bjuder på bilder senare : )


Kommentarer
Postat av: malin

ja du, jag vet icke, haha! :D jag lär komma hem först till jul, eller, ja, till mormors begravning, men den vet jag ju inte när den blir eftersom hon fortfarande lever, men vi kan väl säga som så att det lär bli innan jul...

pussa teus från mig! :D

POK baby

2009-08-04 @ 19:31:58
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: kamilla

Hej! Pratade med anne-sofie igår. Hon hade tydligen försökt att få tag på er... det gällde korten från bröllopet. Hon ville att jag skulle be dig att säga till tomas att ringa dem. Puss o kjam

2009-08-05 @ 10:57:11
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0