God morgon god morgon !


Ja idag var man inte den piggaste på jorden när lilleman väckte en runt halv sex .
Stod och hoppade i sin spjälsäng och levde om , men när han märkte att han fått liv i sin mamma så blev han genast gladare . Våran alldeles egna Evil unge!
Bytte blöja , gav han välling och la oss i sängen för å snoosa en stund till .
Meeen de var nog bara jag som trodde de , för strax efter 06 var de bara att stiga upp för dagen .
Härligt härligt ! ;o)

Nu när man fått varit vaken en stund känns de faktiskt bättre , börjar bli en människa igen !

Så då är de väl bara att ta itu med tvätten som jag undvikit senaste dagarna . Och mer då ?
Mamma och pappa tyckte att jag skulle ta med la familia på trav idag , fick ju en andel i en häst av mamma i julklapp och tydligen springer han idag så vi får se hur vi gör .
Annars blir de nog en promenad till någon lekpark , för idag ser vädret bättre ut :o)


Igår var Teus inte särskilt glad att ha att göra med , han var mest trött och gnällig . Men mot kvällen så lyfte humöret så då åkte vi förbi mamma/mormor en sväng .
Sedan blev de affären och hem igen för en sen middag . Spaghetti och köttfärssås . Men gott blev de iallafall :o)
Efter vi lagt lilleman runt halv nio så slog vi igång en film och myste med massa gott gott ,
såg den omtalade filmen "Twilight" och jag håller inte med om att den var någon succé direkt .
Har ju hört alla prata om den , men nej ! Den ser jag inte 2 gånger .


Ja men nu ska jag kila in i köket och fixa med frukost åt mig och Teus , blir gröt och smörgåsar :o)
Vi låter pappa få sovmorgon idag snälla som vi är ,

Kanske ska ringa storbarnen som är hos sin mamma och höra vad dom har för sig  


men ha de gött kära läsare !

Mooot Köööööket :o)

Mina Grabbar♥



Kommentarer
Postat av: malin

läs böckerna jossan...det är böckerna som gör det...:D

2009-08-31 @ 10:59:28
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: jossan

Haha kanske de ;)

2009-09-01 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0