Jippie !



I fredags var vi en sväng på timråland och glodde , men min magvärk och Tomas humör drog ju ner de hela en aning .
Träffade iallafall Frida och Micke och världens finaste Joel : ) Helt galet hur fort dom växer våra små mirakel !

Igår dessvärre bestämde jag mig till slut för en tur till sjukhuset eftersom min värk i magen varit fruktansvärd ( svimmade även av smärtan ett par sekunder därinne)
Fick vänta vänta vänta som man får lov att göra på ett sjukhus .
Men till sist så fick jag kollas och läkaren kunde konstatera att fru Lidén bar på gallsten !
Ingen höjdarnyhet , men de går ju att göra något åt iallafall . Så spenderade natten där och gjorde idag ultraljud .
Kom hem för bara en stund sen och nu ska jag ta smärtstillande och be för operation så snart som möjligt ..


"Det är jävligt tråkigt att Du inte fattar bättre,
Du borde veta vid de här laget hur mycket jag ÄLSKAR DIG !"

Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Ajajaj då, verkligen inte roligt!!!! Mamma har haft gallsten och den smärtan är INTE att leka med, hoppas du får operation snart!!!! Men om du vill träffas och inte orkar gå kan jag vi ju komma bort en sväng någon dag och hälsa på ändå :-)

2009-08-03 @ 09:41:58
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0