Lååånga dagar !


Dom senaste dagarna har som rubriken lyder verkligen känts superlånga !
Jag känner mig frustrerad över att inte kunna klara mig fullt ut på egen hand , sen att jag inte får lyfta Teus gör mig så sorgsen.
Jag vill bara kunna plocka upp honom i famnen när som helst och krama om han ordentligt : )
Men jag har ju Tomas som hjälper mig och jag borde passa på att njuta av att slippa blöjbyten ett tag ; ) haha !

Igår fick Älsklingen leka hemmafru och städa iordning lite . Inte mer än rätt haha ; )
Sedan gick vi ut och gick en sväng runt området . Teus gungade och de är alltid lika uppskattat :D

Promenerade hem igen och myste framför tv:n , Teus åt majskrokar och drack sin dryck mormor köpt åt honom.
Och själv mumsade jag på ostkrokar och fanta,såklart fick Tean en ostkrok också för de är ju ändå godast ; )
Sedan strax före åtta fick pappa lägga in honom i sängen så somnade han lugnt med en flaska välling .

Just nu väntar jag på att Emsan ska höra av sig , blir en tur till Selånger idag med henne och Jonny .

Har varit nästintill smärtfri efter operationen iallafall. Det är värken i axlarna som varit jobbig .
Vill bara att man ska läka ihop ordentligt nu så vardagen blir som vanligt igen .
Men det har ju bara gått några dagar hittills !


Nu vaknade mammas kärleksmonster så nu ska han göras iordning så han är klar när emelie ringer : )

Igår när vi satt vid bordet och jag skulle mata honom så höll han bara på att spexa hela tiden , han ha ju så galna ljud för sig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen . Och om man skrattar åt honom så skrattar och fortsätter han ännu mer med sina knasigheter :P
Han gillar att få oss att skratta tydligen ; )
Sen har han en massa grimaser för sig som vi döpt till olika namn , typ "fisken","gubben" m.m.
Man blir alldeles varm i hjärtat när man ser på honom. han ha blivit så stor ju ! han är med på ett helt nytt sätt och det är jätteroligt att se alla framsteg.
Älskar att klättra gör han, på oss,efter soffkanten ja överallt helst . Han vill bara få ett tag nånstans så han kommer upp på benen för stå är ju bland de roligaste som finns . Trollungen vår !
Och man ska inte tro att man kan gå in i ett annat rum utan honom för då kommer de någon krypandes i full fart efter : )
Så om han är i vardagsrummet och jag går in i köket för ett glas vatten så ha ja inte ens hunnit slå på kranen förrän han är inne och drar i byxorna på en haha !

Härliga tider !

Nä nu ska pappa få hjälpa mig att greja så vi blir klar någon gång !

Skickar in lite bilder senare kanske = )










Kommentarer
Postat av: malin

naaaaW! i sommar ska jag komma och mysa på er allihopa!

2009-08-17 @ 12:26:38
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0