23/8-09


Fyy så tråkigt man kan ha , vissa dagar vill man bara återvända till sängen och dra täcket över huvudet på nytt .
Igår var verkligen en sån dag !

Och i brist på göra så åkte dammsugaren fram igen , sökte som en tok efter ett par gardiner i garderoben , men kunde bara konstatera att jag antagligen lånat ut dom och nu minns jag inte till vem .
Jaja,hur som haver . . Ska ju beställa hem lite nya idag ändå , men som sagt så hade jag inget liv och leta efter nåt att göra bara .
Diskade upp den lilla disk som fanns och dammtorkade hela lägenheten .
Tände lite ljus och mys så de blev ännu mer väldoftande här hemma = )
Sen hörde min lillebror av sig och undrade om inte jag och Tomas kunde köra han och några kompisar till stan .
Hjältesyster som man är så var de väl klart att man ställde upp på de ; )
Därefter en tur ut till "Hellhole" !

Kom hem , bäddade ner en nybadad gosse i sängen och njöt av kyckling som älskling gjort : )

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på , det är väl snart drömmarnas trädgård så då ska jag väl se de med min lillbubbe : )
Om de inte blir regn så blir de uuuuutgång ! I så fall ska jag höra med mammilainen om hon ska ta med vovvarna så drar vi ut på långpromenad tillsammans !


Just nu sitter min goa pojke här intill mig på golvet och leker och nu är det dags för mamma att servera frukost alldeles när som helst .
Blir gröt och ostsmörgås till lilleman : )

Nu fick han syn på pappa som kom ut ur sovrummet så nu jaga han efter honom in i köket .
Börja bli lite nervös över vår sons klätternojja nu . Han är ju på allt,verkligen allt och ska ta stöd och komma upp på benen och sen står han och ser skiiitglad ut . Så gäller att ha superkoll på herrn ; )

Nej nu är de frukosttajm hos familjen Lidéns =D

Hörs !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0