*****************



Igår tog vi oss till timrå en sväng för några små ärenden innan vi skulle vidare till selånger . Träffade lite folk , men fick stressa iväg då emelie och jonny kom för att plocka upp oss så de blev mest hej och hej då tyvärr ..

Väl inne på Selånger tog de mig ungefär en hundradelssekund så var jag mätt på den där marknaden ! Det är såå otroooligt jobbigt med trängseln där . Och med barnvagn är de inte direkt nå mer lyckat att försöka buffa sig fram !
Men hur som haver så ska man ju dit vartenda jäkla år bara för att de känns som ett måste,lite av en tradition nästan ; )


På vägen därifrån blev de ett stopp på Texas för lite mumsig pizza :D
Följde med emelie och jonny hem så vi åt tillsammans , spelade kort , surrade och sjöng singstar !
Till och med min älskade Tomas sjöng haha !


Senare kom emfaan  och vi surrade vidare en stund allesammans. Fick beundra hennes mysmage också : )
Tror Tomas skrämde den lille lite för han va ju såklart där och skulle snacka med den haha !
Sen bar de av hemöver för lite svullande på pizzarester vi tog med och sen snarklådan !



Nu tänker jag minsann bjuda mig själv på lite lunch iallafall medans mina två guldhjärtan vilar en stund !

Höres!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Hej! Ja det ska bli riktigt skönt! Hur är det med er då? Kram

2009-08-19 @ 10:31:59
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0