Du kommer bli satt på plats



Vilken dag !

Började med att gå lös i städartagen och sen på eftermiddagen åkte vi på birsta med mammi !
Blev IKEA och Ica Maxi för lite handling . Kom hem , käkade och nu längtar jag till sängen .

Teus var lite små bökig inatt , tror de beror på nya tänderna som är på gång . Hoppas han får sova bättre nu inatt stackaren !
Nu är de iallafall strax läggdags, det är en trött kille jag har intill mig just nu .


Igår åt vi surströmming på solbacka (jo jag vet att premiären är idag men vi ha fuskat fler ggr i sommar) Det är ju sååå gott ! Tänk att jag från början inte åt det alls, sedan började jag tycka om de lite smått och åt typ en - två fiskar . Men nu , ojojoj nu jäklar äter jag så de är inte klokt .

Hade även lilla julafton igår, Teus fick en ny bilbarnstol , lite kläder , massa bra-att-ha-saker m.m
Mamma fick också lite kläder , blommor och en massa mer grejer

Kom hem proppmätta iallafall , gjorde iordning Teus för natten och la honom runt åtta .
Sedan knäppte vi kort och skrattade åt oss själva . Vi är bra sjuk ibland haha !
Blev en hel del roliga kort , som omvärlden aldrig ska behöva skåda ;D

Filmade ju borta hos mamma också så då kikade vi lite på vad de blev av de och de var ju minst lika roligt de ; )


Å imorrn är de fredag igen , sköööönt ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0