7:e December



Bara en dag kvar !
En enda dag ... Wow :o)

Ja de är min härliga unges 1årsdag jag syftar på . Imorgon blir ju nämligen grodbarnet 1 år ♥

 

Blir dock inget firande imorgon , utan de tar vi i helgen . Men lite smått och gott ska vi mysa till de med för våran stora pojke :o) Och något paket ska han få att knåpa med

 

Igår var vi på julskyltning i sörberge och Teus fick träffa både tomten , milkokossan och Tony the Tiger ;o)

Var lite smått sugen på att ta en tur med hästen , men vi nöjde oss med att titta på den i år .. När vi gick hemöver var de en trött pojke vi hade i vagnen , många intryck och de tog på krafterna för lilleman ;o)

Men när vi väl kom hem och pappa satte igång med maten så blev han piggelin igen haha

Matvrak ;o)

 

Har mycke funderingar kring flytten , jag trivs såå enormt bra i denna lägenhet . Drömmen är ju såklart ett hus ! Men för att vara en lägenhet så trivs jag verkligen som sagt väldigt bra .

Nu ska vi ju inte flytta några ljusår härifrån hahaha , men ändå . Hade inte varit för bristen på utrymme så hade jag nog bosatt mig innanför dessa väggar för all evig framtid !

Ska väl traska ner på byn och skriva kontrakt och greja på , men först lunch . Blir nog korv har jag en känsla av . Snabbt , enkelt och gott !

Lika bra att dra igång det med detsamma så vi kommer iväg någon gång. Hade tänkt spendera några timmar i tvättstugan idag också . Jippie ! ;o)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0