Ett tag sen ..



Jo nu var de ett tag sen ja skrev , men de har ju verkligen varit fullt upp hela dagarna .


Har ju en gosse som är överallt sen han kom på att han kan ta sig fram utan att hålla i något . Och sträckorna han går bli bara längre och längre :o) Så vi får se hur länge de dröjer tills han går säkert ..

Här under eftermiddagen ska jag iväg och inhandla en ny vagn åt min prins ! De blir en carena free 08 i brun klädsel , så jag hoppas och tror att vi ska bli nöjd med den .

Får bli en längre uppdatering lite senare ,

bye bye !

Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Kanske dax för en liten prommis snart? Mitt bäcken har ju krånglat men nu är det stabilare igen så jag klarar en lång promenad :-) Vad roligt med ny barnvagn :-)

2009-11-04 @ 08:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0