Konstant hungrig



Måndag idag då, som säkert dom flesta av er hade koll på redan ;o)

Har fixat tid till mödra nu , så imorrn ska jag in dit och få göra mig av med spiralen . Känns verkligen bra eftersom den inte kompar särskilt bra med min kropp tyvärr .

Sen på torsdag blir de en tur till tandläkaren på morgonen , Teus har ju tid där .
Men tror nog det är mest för att informera föräldrar om tandvård m.m

För övrigt har jag ett lugnt schema , men hur obokad man än verkar vara så tycks ändå dagarna bli full av upptåg och saker att göra . Märkligt de där ;o)

Så Frida , de är bara att hojta till om tid,plats och dag :D

Nu ska jag se till middan , har fått nå fruktansvärd matnojja (värre än vanligt) så då kan ni ju tänka er själva .
Får mer och mer känslan av att jag bor i skåpen här ;o)
Men de går över , jag ha vissa perioder då jag verkligen tokäter massor och sen kommer en period då man återgår till "normalt" ätande .

Meeeen som sagt ,
middag
snabbt ;o)

Kommer ett bildinlägg senare också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0