Kan INTE sova !


Jag borde sova för måååånga timmar sedan , men icke !


Var iallafall på birsta idag med emelie , malin och hennes två barn
Givetvis blev de en sväng förbi Toys´r us :o)

Och med mig hem fick jag en bil som Teus kan åka på för mycket billig peng !


Jag kan lova att min son blev mer än överlycklig när han såg vad mamma köpt åt honom . Han inspekterade den noggrant (besiktade kanske) haha !
Sen ha han klättrat och tutat och åkt på den hela kvällen, snacka om HIT ;o)

Nä nu måste jag verkligen försöka somna , ska in på birsta imorgon igen och då blir de ju ännu en tur till leksaksaffären . Tänkte kika in på barnens hus också . Det är ju en viss herre som fyller år snart . Eller två herrar kom jag på . Tomas fyller ju om typ 2 veckor , så får väl försöka hitta något till honom också .
Kanske inte på Barnens Hus dock ;o) haha !

Ja hua,jag blir som ett barn själv i dom där jäkla affärerna så här lär ju plånboken åka fram både en och två gånger imorgon

Gooood Niiight !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0