Kanonväder :o)



Ja men visst , solen lyser ! Härligt !

Teus sover och jag väntar på att mamma ska höra av sig , tänkte ta en tur med henne till Maxi för lite shopping av matvaror m.m .
Sedan ska jag definitivt lura med henne på en promenad i de fina vädret :o)

Igår fick en stolt mormor och morfar se sitt älskade barnbarn traska några steg och tappert öva på massa rörelse på fri fot så att säga ;o)

Han håller igång mest hela tiden och nog är man nervös över att han ska göra sig illa de lilla livet för de är svårt att hänga med i svängarna haha ..
Men de är så roligt samtidigt !

Var på bvc igår också , han är redan 77 lång !
I väntan på våran skjuts lekte vi en massa i väntrummet där och barnmorskan fick också se Teus in action :o)
Jaaa , jag vet att jag är tjatig . Men this is a BIG thing !


Malin! :
Ser fram emot de :o)

Ja för övrigt har ja inte så mycket att skriva nu egentligen så jag ska ta och göra mig iordning för en tur till birsta istället

Höres senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0