Laddar med läsk och ostkrokar :o)


Jajjamensan !

Jag tänker mysa ner mig i soffan om en liten stund och avnjuta säsongens första avsnitt av Desperate Housewives , till de tänker jag mumsa ostkrokar och svulla mig allmänt med lite tända ljus och egentid :o)

Teus och jag har varit hos mamma/mormor hela dagen , blev en tur in till stan och sedan timrå . Därpå åkte vi tillbaks till mammsen och surrade massor och Tean busade med både vovvar och katter ;o)
Efter en liten incident med snask som mormor bjöd på så såg mitt lilla hjärta ut som hej kom och hjälp mig så då tog jag och kastade ner han i badkaret en sväng . Där plaskade vi på en stund medans mormor diskade och bytte gardiner och sedan var de puss och kramkalas :o)
Gopojken min !♥


Vi kom hem runt 19-tiden så då var de en extreeemt trött kille som hängde halvsovandes i min famn in genom dörren . Var bara att byta på honom och borsta smågaddarna , sen hann jag inte mer än lägga ner huvudet hans på kudden så sov han gott .


Just för tillfället är jag och Teus ensam hemma , ärligt talat känns de rätt skönt . För nu när lilleman sover så får jag min tid för mig själv jag också . Det är värdefullt faktiskt !
Så de blir nog en dusch för mig innan jag intar soffläge ;o)

Träffade emelie och emlie igår och jag blir lite smått avis när jag ser emfaans kula , de är onekligen en magisk känsla att vara gravid !
Meeen,jag har fullt upp med min bus så de får nog vänta ett tag till innan de blir några fler små fossar i det här huset haha !


Nu : duschen !
Sedan : Mammamysstund ;o)



 

 



Min lycka,min kärlek,mitt Allt i evighet ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0