Lite shopping :o)


Ja i fredags bar de iväg till Birsta med mamma och självklart handlades de till gofisen :o)

Kom hem med tre tröjor , en slipover , ett par byxor , mockasiner , skor ,strumpor och en heelt underbar mysdress med nalle phu :o) Jag skulle också vilja ha en sån , fast i rosa kanske haha !
Superfina kläder blev var de iallafall så jag är en ubernöjd mamma nu =o)

Satsade på storlek 80 i allt utom Phu-dressen , där drog jag till med 86 och tänkte att nu drunknar ungen i den här ( men bra att kunna växa i eftersom vintern är lååång)
Tog på honom dressen idag och tycker inte alls den såg så där extremstor ut som jag trodde den skulle vara .
Blev alldeles paff !
Visst kommer han kunna ha den ett tag framöver så jag prickade nog in en perfekt storlek där :o)
Det ska verkligen bli intressant på bvc och se hur lång han är egentligen nu för tiden !

I skor drar han 22 just nu , för visst är de väl cirka en och en halv centimeter man ska lägga på?
Och han ha ju 19

Får se vad de ska bli för storlek i vinterbootsen , ha inte köpt några riktiga såna än . Vill ju gärna dra ut på de så länge som möjligt så de blir en st som funkar ett tag :o)


Nu ha mitt lilla kärleksmonster sovit en stund och jag hör nog att han vaknat till så jag ska gå och hämta upp honom ur sängen så ska vi leka , käka och gå på promenad

Sen tänkte jag försöka träffa emelie och falken också ikväll


Försökte hitta några bilder från min shopping , men icke sa nicke !
Allt ja har att visa är två av dom 3 tröjorna jag fick med mig hem



Tyckte dom var så fin bägge två så jag kunde inte välja mellan färgerna

Då när man är lite shopoholic så får båda följa med såklart ;o)

Nej på återseende , älskling kallar som sagt från sovrummet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0