Middagsbjudning



Jajjemän , om cirka en halv timme kommer min mamma och bror hit för att äta med oss .
Jag tycker mamma förtjänar att få lite uppskattning hon också , och sedan efter dom långt ifrån trevliga nyheterna hon fick igår så kan hon behöva ett break .

Så då ha jag skickat min karl på matlagning haha ;o)
Blir hans berömda champinjonsås ( som jag kan äta mig tokig på) och till de serveras fläskkarré som just nu ligger i ugnen och sprider underbar doft här hemma . (Tandvattnet rinner ) Haha !
Jo just de,klyftpotatis blir de också :o)


Teus kryper runt på golvet och drar och sliter i allt han inte får så jag ska gå och ta reda på honom nu ,
återkommer senare istället :o)


Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Jo nog skulle en tur till borgen vara kul framöver, just nu är bilen lite skraltig (måste fixa en grej på den innan vi kan köra)... har även funderat på om vi inte ska kunna ta oss en tur till badhuset med våra badpojkar?

2009-09-24 @ 09:13:34
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0