Trötter



Ja man känner sig nästan förtidspensionerad vissa kvällar ;o)
Är så trött och utmattad så man skulle kunna somna ståendes

Ikväll är en sån kväll , men tänkte försöka hålla ut och se lite tv och äta ostkrokar med gubben

Har mest varit ute och flängt hela dagen

Jag och Teus begav oss ut tidigt , blev en tur till affären och sen förbi mammi/mormor en sväng
Åter hemöver för lite lunch och en liten lur plus lek
Sen fixade jag middagen och lilleman åt en stooor portion köttbullar och mackisar med sås :o)
Diskade och sen bar de iväg igen
Upp på dagisbyn för lek i sandlådan m.m
Hade jätteroligt åt Teus som verka ha kommit i någon slags trotsålder vissa stunder tror jag
För tidigare idag när jag skulle klä honom så ville han inte sitta stilla så jag satt honom tillrätta och sa åt honom flera gånger men han ville bara krypa iväg
Så medans jag sa åt honom så tittade han på mig och bet ihop och gjorde något tjurigt läte tillbaka , skakade med småarmarna sina och trodde säkert att jag skulle ge upp men icke!
Skrattade inombords åt de lilla livet
Samma sak på dagisbyn när han ville stoppa spaden i munnen
Nej,sa jag Inte i munnen
Då spände han lillkroppen , intog sin pose och skulle visa vad han tyckte om mitt gnällande om spadar i munnen

Haha , ja de är nästan så man tror att han ärvt sin mammas temperament ;o)

För övrigt så bara älskar jag alla nya grejer han har för sig
Många nya ljudeffekter och grimaser

Dock gillar jag inte att han skrapar undertänderna mot dom som är på väg fram upptill !!
Men hur får man honom att inte göra de ?


Dags att försöka sig på lite tvtittande kanske , kan nästan lova att jag är i säng inom en timme ;o)
Om ens de haha

Riktigt trött Mama ikväll !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0