Vagn överbord ;o)



Asså vad vore världen om man inte kunde få uppleva ett sådant klockrent ögonblick ?!
Jag säger då bara de , skenet bedrar ! Hahaha

Tog en trip till timrå i våran fabulösa familjebil ;o) Och eftersom man måste köra vääldigt lugnt då vagnen har lite ont om utrymme i bagagen så är de just precis vad min man gör .
Ända tills vi rundar hörnet på supermarket parkeringen på väg upp mot apoteket , då jag brister ut i nåt slags panikartat jubel och han blir toknervös att vi har polisen bakom oss och trycker plattan i botten . Eller nja så våldsamt gick de nog inte till . Men han gasar till lite extra ;o)
Och vad tror ni händer då?
Just de !
Vagnjäkeln flyger ut ur bagagen i full fart på vägen och hela situationen är bara så underbart komiskt , ut jäktar en hysterisk Tomas för att packa in åbäket igen . Och själv ligger jag dubbelvikt i baksätet och skrattar så tårarna sprutar .
Jag tror dessutom jag skrattade i en timme efteråt också
Det var såå jäkla klockrent hela grejen i bilen som leder till den härliga incidenten och Tomas måttligt glad över att jag skrämde upp honom i onödan . Muttrar på i några minuter och sen brister han ut i ett garv han också . För de måste ha sett rätt sjukt ut ;o)
Jag önskar jag kunde förklara , men man måste vara där för att uppskatta de roliga i de hela

Ska betala in skatten på bilen imorgon så man kan köra lagligt utan några såna här äventyr Haha !

Ja utöver våran entré på byn så har vi traskat runt där på lite olika ställen och haft de rätt mysigt ihop :o)
träffade på lite folk och surrade och kollade lägenheter .
Teus somnade i vagnen så vi parkerade oss på en bänk i skuggan under ett träd en stund och bara njöt av att vara tillsammans . Knäppte kort m.m
Blev såklart en sväng in på affären också .
Så himlans härligt väder !

Nu har vi precis kommit hem och fikat lite och Teus har fått i sig lite paradisdessert så nu tänkte vi gå ut i lekparken lite . Måste ju ta vara på dagar som denna !

Jag verkligen älskar min familj över allt annat !
Vi kan bråka och tjafsa , men i slutändan är de ändå vi :o)
Jag är så tacksam för livet
För min man och för min son
De vackraste på Jorden



Och just de , får ju inte glömma de viktigaste idag !

Mamma och pappas underbaraste blir ju 9 månader idag :o)
9 hela månader , hua stora pojken redan ! men de spelar ingen roll för i våra ögon kommer du alltid vara
våran lilla bebis ;o)
Älskar dig gränslöst Teus Lidén !



Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Hahaha vad härligt (efteråt iaf, så härligt att få skratta så man får ont i magen ibland) :-) Börjar ni bli friska och krya?

2009-09-09 @ 08:12:15
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0