Sjukling.Com



Usch vad jobbigt de var att kliva upp imorse , känner mig inte riktigt 100 jag heller .
Teus har ju fått vara feberfri sedan igår åtminstone . Men hostar och snorar på fortfarande .
Han gjorde kväll ovanligt tidigt , runt 18:15 ungefär och sen väckte han upp en vid 07 idag . Det var ju förvisso kanon , men eftersom mamma inte gjorde lika kloka val så kom man inte i säng förrän närmare tolv igår fast att jag egentligen borde lagt mig tidigt med tanke på att jag mest satt och gäspade kvällen igenom .
Har fått alldeles för lite sömn på sistone och min härliga hosta höll mig vaken större del av natten !
Så ikväll får man nog knyta sig i tid !

Igår åkte jag och mamma ut på birsta en sväng
Köpte en mössa , fuskpolo och ett par vantar åt lillgubben . Ska kolla på overall m.m runt nästa månad tror jag .

Efter de åkte vi och plockade upp min andra hälft för en tur på supermarket också .

Käkade pasta carbonara och sedan gjorde älsklingen en smörgåstårta ! :D
Som jag hoppas vi ska mumsa på idag ; )


Själv bytte jag gardiner i vardagsrummet och såg film medans han grejade i köket . Hittade ju ett par panel för 59 kr så de kunde man väl kosta på sig då haha


HOST HOST !
Fy hur man känner sig .
Tror jag gått i ett knepigt illamående i närmare en vecka nu
Vi är nog en aning förkyld allihopa här hemma , hostar och snorar ikapp med varandra

men nu ska jag dra mig in i köket för frukost

Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Hoppas ni blir friska snart!!!! Joel snorar på han med, inte lika illa men det är ganska långdraget ju. En kompis har fått en nyfödd liten flicka (de var i dagbladet idag ) och jag vill ju åka och hälsa på men det är bara att snällt vänta :-)

2009-09-05 @ 09:52:48
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0