Var är all energi ??



Ja idag skulle ju bli en ordentlig fixaochdona-dag . Drog ner till gamla lägenheten för att dra av golven en sista gång och se så allt var tip top . Sticker ut näsan genom dörren och jag tror varenda snorkuse som kan ha bott därinne frös ihjäl med detsamma.

Kollar termometern när jag kommer in , den visar -28 !!

Skurar och gör fint och innan jag går därifrån, en timme senare ungefär, så kollar jag termometern ytterligare en gång och jag trodde knappt mina ögon , -30 !!!
Men allvarligt , lite värme tack ! Man kan ju inte göra annat än sitta inne och glo . ( I för sig har jag massor att ta itu med i hemmet ) men iallafall .
Vill ju ut och åka pulka med älsklingsTeus :o)

Har hur som helst fått upp gardiner i barnens rum och fått de aningen möblerat i båda rummen . Eftersom dom kommer hit imorgon så får de bli prioritering nr 1 .
Köket , vardagsrummet och vårat sovrum ser skapligt ut . Men de ska grejas där också , helst idag !
Det skulle säkert gå superbra om de inte vore så att jag är så förbannat matt i kroppen . Vet inte vad de är med mig , men på sistone har jag känt mig helt slut från morgon till kväll .
Energin kommer väl så småningom , kan ju bero på all stress man utsatts för i och med flytt m.m. Allt har ju inte gått som en dans , men de är gjort nu .


Nej nu ska jag passa på att fortsätta rota i alla kartonger och säckar innan lilleman vaknar , han vill ju bra gärna vara med och hjälpa till att rota runt han också ;o)




Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Jag förstår ditt energiras, man skulle önska att man bara kunde lämna det gamla och BARA ägna sig åt sitt nya hem, oftast går energin åt till det gamla och bara lite finns kvar till det nya. Vi saknar er med, kanske ska (ska kolla med M förstås) träffas nästa helg eller nått sådant så ni hinner komma i ordning? Vi är iaf lediga då bägge 2, börjar ju jobba på måndag jag.

2010-01-09 @ 14:14:34
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0