Underbara doft ...



Älsklingen grillar revbensspjäll så de doftar ljuvligt här , tänker tjuvstarta julen och smaska lite så fort dom är klar ;o)

Dagen har varit jättebra , har fått någorlunda ordning på torpet , så bra de kan bli när man har massa nya möbler som trängs inför flytt .
Jag och mitt lilla hjärtegryn har haft pusskalas , dansade lite tryckare och gosade . Humöret har varit på topp . Ända tills för en liten stund sen då de var dags för lilleman att lägga sig . Han var jättetrött !
Så nu sover han och jag sitter och beklagar mig över värk i ryggen , tog en prommis ner på byn förut och de tärde på en . Man börjar bli gammal haha ;o)


Näe nu ska jag kasta mig på soffan och vänta på att Tomas ska bli klar med ribbsen :o)


Fisrumpan har för övrigt blivit helt tokig i att överraska mamma genom att dyka upp som en nakenstjärt då och då , (kalsipper är ett krav numera) , häromkvällen rusade han runt i blöja och vips så kom han från ena rummet in till mig i köket och då var han minsann blöjlös ! ;o)
Passade på att skvätta av sig lite så de var bara till att torka av golven efter hans stormande surprise , superglad liten pojke , mindre glad mama ;o)

Dock så skrattade ja rätt bra för mig själv efteråt ...

Aningen charmigare än de morgnar man fått vakna upp till ett hav av bajs i sängen åtminstone haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0