Ett busfrö !



Det är precis vad vi har här hemma..En liten herre som springer runt i sin gåstol och hör inte alls vad mamma säger ; )

Tiden har gått så fort och han har blivit så stor . Det är knappt så man hänger med i svängarna !
Men det är underbart ! Helt otroligt underbart !

Jag känner mig så lycklig och stolt över min familj : )
Jag har hamnat där jag vill vara , i rollen som mamma och fru . Visst har man förändrats,men de är till de bättre.Livet har en ny mening och man själv har andra värderingar och en sundare syn på saker och ting.
Nu låter de som om man är fulländad haha , men absolut inte . Man har nya saker att lära varje dag .
Det jag menar är att jag känner mig tryggare som person sedan jag mötte Tomas . Och framförallt sedan vi fick vår son !
Man gick från något slags rörigt "tonårsliv" till att hitta stadga och lugn . Man växte upp på ett annat vis och börja förstod vem man är och vad man vill.
Jag älskar mina två prinsar mest !

Upp och ner , ner och upp !
De kan vara en jäkla berg och dalbana emellanåt , men man landar alltid på fötterna och på nåt märkligt vis så löser sig de mesta till slut ..

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder faktiskt ♥

(klicka på bilden för förstoring)





Vårat grötmonster med gröt runt hela munnen ;D


" Jag älskar dig,jag älskar dig och ändå ännu mer "








Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Jaaaaa det måste vi absolut :-)

2009-07-28 @ 22:07:43
Postat av: Kamilla

Hallå!!!! =)



Hur blev det med tjejkvällen vi skulle ha???? =P Allt bra med er? Teus blir ju bara sötare o sötare för varje dag! Kjamar!

2009-07-29 @ 13:46:42
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: kamilla

vad ska du göra imorgon??? :) kram

2009-07-31 @ 13:25:09
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: kamilla

Hej! Nej du, jag har ingen aning :/ men tycker vi får ta och hitta på ngt fram över!! Försökt att messa dig, men det går inte :/ Kram

2009-08-03 @ 12:52:18
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0