Fruktansvärd huvudvärk !


Sen i lördags har jag haft ett bultande och bankande i huvudet så de har varit nära till explosion tror jag !
Usch !
Misstänker migrän så de vore kanske bra att testa några värktabletter mot just de och hoppas att de ska ge med sig någon gång ..


I helgen har vi varit på bröllop , ganska trevligt faktiskt .
God mat bjöds de på också på Olearys eftersom dom valde att ha sin "fest" där : )
Kvällen slutade i bra tid för mig , åkte hem runt åtta då mamma (kvällens barnvakt) var tvungen att åka på hemligt uppdrag ; )
Så då hämtade hon mig så for jag och Teus hem istället .
Gubben däremot ringde runt tolvsnåret och ville att jag skulle ordna skjuts åt honom . Vilken tur för han att jag ha så fina vänner då ; )

Ikväll är de desperate som gäller och sen sängen , de är helt sjukt hur de värker i skallen på mig !
Det kan ju vara mycket stress och spänning som påverkar , de är inte sömnbrist iallafall  för dom senaste nätterna har Teus lagt sig runt 20 som vanligt och lyckats sova ända fram till 06-07 .
I vanliga fall vaknar han en gång på natten för ett mål mat så de är inget att klaga på . Än , får man kanske lov att säga .


Nu ska jag gå och pussa på lilleman lite och sedan blir de ett bad för oss : )


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan tyvärr inte :S Jag har inget photoshop :o(

2009-06-12 @ 12:04:03
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0