Måndagkväll !



Idag har vi varit på BVC , lilla rosenknoppen väger 10.4 kg nu :o) Så de var jättebra !

Sen har jag städat lite här hemma , lagat mat . Det blev pölsa och potatis med ägg och rödbetor .
Vår matglade son åt upp en hel barnmatsburk och sen en hel dessert på de , men de stoppade inte honom ifrån att vilja äta med oss också ! Haha matmonster :o)
Så han slukade en hel potatis som jag stampade med lite pölsa , och efter den jäääätttemiddagen blev han riktigt uppsvälld om magen .
Så ingen kvällsgröt för honom , blev lek med mamma och sedan bad med pappa varpå han kröp i säng med vällingsflaskan och slocknade som ett ljus !

Så nu tänkte vi ha lite mammaochpappatid :o) Blir film och lite god kyckling !
Tänkte se "The Reader" och efter de är de väl nattinatt för oss också . Känner mig lite småsömnig redan .

Imorgon har man några ärenden att fixa med och blir de fint väder så ska en tur till lekparken också hinnas med ! :o)

Sugen att åka på drakborgen någon dag , vad säger du Frida ?? Ska vi ta med pojkarna våra och åka in ??
Eller någon annan som känner för lite lek på birsta ? :o)

Nu ska jag hämta chipsen och mumsa på tills kycklingen är klar , riktig myskväll ikväll . Trots att de bara är måndag ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0