Tänk om man kunde de här med bloggdesign!


Är så vansinnigt trött på mitt supertråkiga opersonliga blogg utseende :o/

Någon som känner för att ta sig an min blogg ? Blink Blink *


Tisdag idag kära vänner !

Och Teus sover just nu , han satt i min famn och höll på slockna framför tv:n så jag la ner han i sängen istället och där somnade han omedelbums .

Väntar på Tomas som jag hoppas kommer hem snart så ska vi äta lite lunch ihop :o)

Känner mig så kärleksfull idag ! Jag sprudlar av lycka gentemot min familj och mina vänner . Mitt liv !
Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva riktigt , men idag är bara en sån där dag då allt känns så enkelt , okomplicerat

Jag är i frid med mig själv och de är jätteskönt

Bara till att njuta för imorgon kan de vara helt åt andra hållet ;o)

Det kommer stormar som kan vara svåra att rida ut , nästintill omöjliga
Då får man inte låta sig tas över av dessa utan man måste kämpa på för de man tror på
De man vill
De man älskar




Ska se till att komma ihåg mitt klockan 13 samtal idag också , får inte glömmas

Utöver de vet jag inte vad som sker idag , blir väl en promenad till någon trevlig plats för lite lek och mys med familjen :o)


Igår åt vi kolbullar , mums!
Jag vet inte vad jag hade fått för mig att de skulle vara för nåt
Men de var inte vad jag hade föreställt mig iallafall
Tur de !


Jaha vad mer ?
Har inte direkt någon lust till att blogga nu så jag vet inte varför jag ändå sitter här och fortsätter skriver meningar efter meningar

Teus har fått nojja på att säga "tutte" .
Förut kröp han runt på golvet och slängde nappen omkring sig sen kröp han för att hämta den igen och samtidgt så ropade han "tutte,tutte"

Kul att lära sig nya ord ;o)

Mammas stora Kärlek !
Jag älskar verkligen Dig ,
och mer därtill !


Det gäller även mitt andra gohjärta !
Jag är så glad för att jag fick möta just Dig

Oavsett hur mycket de stormar så är de ändå vi i slutändan ;o)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0