Rubrik ?



Åh de luktar så gott här hemma !

Min älskling håller på att kocka för fulla muggar , kommer nog bli riktigt gott .
Han hade hittat nåt nytt recept på fläskfilé och hemmagjord beasås :o)

Blir nog suuuper de tror jag ! :D


Lilleman är sjukling han . Igår var han inte särskilt kry alls , har märkt att han varit på väg att bli dålig och igår kom febern .
Så nu blir han ännu mer ompysslad än vanligt ;o)

Lillhjärtat ♥


Nu ska jag ta och se efter hur de går för kocken sen ska jag bädda ner mig med våran sjukling och mysa framför tv:n en stund


"Den kärleken ,
den kärleken ,
obeskrivlig var den kärleken "



Kommentarer
Postat av: Frida Lidén

Är er lillgubbe ochså sjuk :-( Joel är på bättringsvägen och troligtvis snart fri från förkylningen, känns som så iaf, inte kul när de är sjuka de livfulla krabaterna. Hoppas han blir piggare snart!

2009-09-03 @ 19:37:37
URL: http://fridaliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0