Solen skiner



Nu har Teus börjat få tillbaka sin gamla hederliga aptit och magen tycks vara i bättre balans :o)


Snusen min har de fortfarande jobbigt med sin hosta , men tänkte tvinga honom att följa med mig och Teus på en promenad till affären så han får lite frisk luft i lungorna . De kan behövas ...


Jag har för övrigt varit rökfri i 16 dagar nu ! :o)


Och roligaste nyheten är väl ändå att Teus snart börjar på dagis !
De blir på en tillfällig avdelning i Timrå till att börja med i ca 2 månader och sen kommer han att få plats på de dagis vi helst önskat för honom :o)
Känns pirrigt , nästan som om de vore första dagen i skolan för min del ;o) Men jag tror och hoppas att det ska gå bra och att han ska trivas .
De som känns lite trist är att han ska behöva gå från en plats till en ny sedan efter en tid . Jag vet inte hur de kommer funka , men håller tummarna för att allting ska gå så smidigt som möjligt för hans skull .

Har många tankar och känslor vad gäller dagisstart , men får nog ta och släppa lite på dom och bara ta de som de kommer istället .

Nu ska vi skynda oss ut innan solen går ner och de blir snöstorm , man vet aldrig hur fort de kan vända ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0